Marketing Intelligence

Het begrijpen van consumenten is de kern van Marketing Intelligence. Je wilt weten wat de behoeftes zijn, waar de allergiën zitten, wat belangrijke momenten zijn. Als je weet wat, wanneer en hoe, kan je je informatieaanbod hierop afstemmen. Dit is een grote verrijking van de customer journey. Marketing Intelligence maakt dat de doelgroep zich begrepen voelt en zich met je verbonden voelt. Dit vertaalt zich in een duurzame, langetermijn relatie met de consument.

DE KERN VAN JE BUSINESS

Het bestaansrecht van iedere organisatie ligt bij de doelgroep. En die doelgroep raakt steeds beter geïnformeerd en wordt mondiger en kritischer. Marketing of Market Intelligence is daarom geen luxe, maar noodzaak. Het geeft relevante informatie voor al je marketingactiviteiten en helpt je een sterkere online community rondom de organisatie te creëren.

MARKETING INTELLIGENCE EN BIG DATA

Met z’n allen zorgen we de hele dag voor nieuwe toevoer van data. Meer dan ooit is er informatie voor handen over de doelgroep. De relevante data ligt binnen je organisatie en daarbuiten. Die grote hoeveelheid data, noemen we Big Data. En om Big Data te verzamelen en te verwerken heb je vooruitstrevende systemen nodig en professionals die data kunnen omzetten in strategieën en winst. Isatis Business Solutions werkt met die professionals en met Marklogic, een platform dat semantische verbanden legt en daardoor grote hoeveelheden en verscheidenheid in data kan verwerken.

Benieuwd naar wat we voor jullie kunnen betekenen met Marketing Intelligence? Laten we eens om tafel gaan zitten, wij luisteren graag naar jullie verhaal.